Jumaat, 25 November 2011

CUTI!!

salam.. ni aku nak citer... kitorang (dak SDEA) baru nak cuti coz... kitorank ade pekse besaq tady.. hari jumaat baru abes... eyza habes pekse tros balek kampung.. aku da habes cuti... ingat nak kemas bilik... tenagah2 kemas bilik... dorank tak sebut ape ape.. tros nak gi tanjung piai.. aku pon tros kemas baju and tinggalkan bilik tu dalam keadaan tunggang langgang.. da tak atu rasenye.. hish.. mengamuk aku mase tuh.. sampai kat tanjung piai pulak.. aku cakap best gile.. pegi memancing laen.. tengok laut laen... daye.. puhhhh!!! dasyat giler.. . adek aku.. datang 2 tros nak bukak game ps... tapy ingat nak mandi laut... rupenye.... tengok laut je..  mandi laut tunggu tige hb disember.. haha!! aku rindu dye lah.. kat sini banyak angin.. ley berangan lame lame.. hihi!! da lah penat tulis..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan