Jumaat, 18 November 2011

LAWATAN KERJAYE ^^

a'salam.. nyh aku nak citer skit... psal lawatan kejaya... aku gi kat tempat cetak surat kabar n airport senai....kat airport.. ade sorang abang nyh.. hensem gile!! pastu aku cakap kat badutt tu aku nye.. dye kate tu sye punye jugak... pastu aku suro veve tangkapkan gamba aku ngan abang tuh.. eyza punye jeles.. dye cakap "AEN, AKU BENCY KAU SAMPAI MATY"... korang mesty nak tengok macammane rupe abang tu... ni lah...


hensem nye....^^
ni lah dye... name dye muhd nurazlan aman... segak gile... senyuman tu buad aku tergode.. hehehe.. kepade mizz badutt jangan jeles ea... dye da jadik milik aku... cukup lah kau da ade dua jejake tampan kau tuh... 
ade sorang lagi kakak name dye kak sarah... ni lah gambar dye..

peace.. ^^
ni lah dye kak sarah yang aku cakap kan tady.. dye bukan aku nye... dan.. dye jugak bukan aku nyer kakak ... kakak aku ialah... korang tau sendiri lah.. hahaha!! gambar yang pertame tu memang kiud gile aku sebod... kepade mizz badutt please... aku mintak sangad sangad kat kau... tolong jangan jeles..... ^_^.. from me!!... wasalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan